DOLAR 46,1226 0.02%
EURO 53,3169 0.18%
ALTIN
BITCOIN 2844388 -2,92%
Yalova
21°

KAPALI

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

takipçi satın al
takipçi satın al
Başkan Gürel’den Kandil Simidi İkramı

Başkan Gürel’den Kandil Simidi İkramı

ABONE OL
Ocak 3, 2025 09:29
Başkan Gürel’den Kandil Simidi İkramı
Avatar
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Yalova Belediye Başkanı Mehmet Gürel, Regaib Kandili dolayısıyla vatandaşlarla bir araya gelerek kandil simidi ikramında bulundu. Kandilin manevi atmosferini vatandaşlarla paylaşmak isteyen Başkan Gürel’e, Belediye Başkan Yardımcıları Mesut Tutuğ ve Hatice Öncü Yürekkorkutan da eşlik etti.

Belediye Başkanı Mehmet Gürel, Regaib Kandili dolayısıyla Uğur Mumcu Kültür Merkezi önünde kurulan stantta vatandaşlarla bir araya gelerek kandil simidi ikramında bulundu. Başkan Gürel, kandil günlerinin toplumsal dayanışmayı ve kardeşlik duygularını güçlendirdiğini belirterek şunları söyledi:

“Regaib Kandili, manevi değerlerimizi hatırladığımız ve paylaşma kültürümüzü pekiştirdiğimiz özel bir gün. Bu anlamlı günde hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Dostluk, kardeşlik, paylaşma ve birlik duygularımızın güçlendiği, manevi dünyamızda özel bir yeri olan Regaip Kandili’ni kutlar; tüm vatandaşlarımıza sağlık, huzur ve mutluluk dilerim.”

Etkinlikte vatandaşlar, Başkan Gürel ve belediye ekibine teşekkür ederek memnuniyetlerini dile getirdi. Dağıtılan kandil simitleri, hem büyükler hem de çocuklar tarafından ilgiyle karşılandı.

En az 10 karakter gerekli